2015

13. 11. 2015 pátek třináctého

Dnes mají přesně na den flatíci Střižáčci už 4,5 roku!!! Strašně to letí a já si přeji, aby už ty černé obludky nestárly :D

25. 10. 2015 Megaobří a hustokrutopřísný flatí sraz v Brně

Konečně nastala akce, na kterou jsem se těšila už dva měsíce :D V neděli jsme se sešli s našimi nejoblíbenějšími flatími kamarády a sourozenci v našem nejoblíbenějším městě, v Brně. Účast byla hojná a místem srazu byla opět přenádherná Bystrc. Za smečku Out of Control se sešli Viky, Artuš, Nessie, Kardi a Fíbo. Dále přišla Verča s Berry a Markét s Charliem, Martina přivedla kromě ségry Nessie taky jejich druhého flatíka Gallyho a doplnili nás také dva nové přírůstky - Sonina Maila a její bráška Daily s paničkou Anetou.

Charlie byl zrovna v té době slepý, ale moc šikovný. S Markét jsou skvělý tým a Charlie se choval, jako by mu vůbec nic nebylo, žebral o mlsínky, jako by je viděl :) Jen za balonkem nemohl běhat :( (v současné době se jeho stav lepší, ale ještě nemá vyhráno, držíme mu všechny palce i tlapky, co máme)

Prošli jsme kousek lesem a na nedalekém poli proběhlo klasické házení míčku, které jako vždy bezvadně obstarala Janča.

Za nádnerné fotky opět děkujeme nejlepšímu a nejšikovnějšímu Pájovi (fotky po kliknutí na obrázek) a už teď se zase nemůže dočkat prosincového srazu, kde nás bude snad ještě více :)

27. 9. 2015 okolí Karlových Varů

Vyjeli jsme na výlet na Andělskou horu, kolem které vždycky jedeme, ale ještě jsme tam nikdy nebyli, a protože to byla cesta velmi krátká, zajeli jsme se podívat ještě do Kyselky, kde vyvěrá Matonniho pramen. Lázně jsou velmi zanedbané a zchátralé, ale vypadá to, že se snad budou opravovat. Na nedalekou rozhlednu jsme zajít nestihli, takže to je úkol propříště. Pár fotek zde

12. 9. 2015 okolí Rakovníka

O víkendu jsme se vydali na výlet do okolí Rakovníka. Nejprve jsme zavítali na rozhlednu Senec, nedaleko městyse Pavlíkov. Poté jsme se vydali na zříceninu hradu Krakovec, kde se natáčela pohádka Ať žijí duchové. A odtud jsme dojeli do Rousínova, kde si Fíbo pohrál s kámoškou Sally :) Pár fotek zde

29. 8. - 30. 8. 2015 Výlet do Hořovic

Skoro po roce, kdy byl Fíbo na hlídání, jsme se opět vydali za Radkou a flatí princeznou Ellie do Hořovic. Kromě Ellie měla Radka na hlídání ještě hnědou flatí fenku Carrie, takže Fíbo měl parádní harém. Radka naplánovala skvělou procházku na hrad Točník. Cestou se pesani vykoupali v rybníčcích, proběhli na poli, pozdravili koně, ovce, kozy, prasata a mědvědy a potom spočinuli v nedaleké hospůdce. Prostě flatí procházka jak má být. V Hořovicích nám bylo tak dobře, že jsme zůstali až do neděle a Fíbo si tak užil ještě ranního tahání o plyšáky. Moc děkujeme za nádherný víkend a těšíme se na další setkání :)

Fotky po kliknutí na obrázek

NEJVĚTŠÍ NOVINA!!!
Smečka Out of Control se v polovině srpna rozrostla o další členku. Soňa si přivezla ze slovenské chovatelské stanice Black Avatar hnědou princeznu Mailu. Přejeme do společného života hlavně hodně radosti a splnění velkých plánů, které Soňka s fenečkou určitě má :) Nemůžu se dočkat, až se s Mailou seznámime a poňuchňáme a okamžitě jdu organizovat brněnský sraz :D

A Soňo, aktualizuj stránky, ty ostudo!!! :-*

Několik fotek Maily i s bráškou zde.

foto Pavel Karas

Prázdniny v Karlových Varech

7. - 8. 8. 2015 Sněžná
O víkendu nás Tomáš, Zuzka a Izzie vzali na jejich chatu ve vesničce Sněžná v Krušných horách. Fíbovi se nejvíce líbilo zahradní jezírko a vůbec všechny šišky, klacíky a dřívka na zahradě. V sobotu jsme si udělali výlet do Bublavy a na nedalekou rozhlednu Bleiberg.

Já jsem měla největší radost z toho, když jsme potkali paní s třemi flaty :D Fenečka z Vlčích luk, černý pejsek z Aknel Top a hnědý pejsek z Šenkovského lesa. Fíbo musel zůstat za plotem, protože na sebe s klukama vrčeli, ale já jsem se do sytosti pomazlila. Oba pesani byli velikosti malých poníků a paní si pochvalovala, jakou má Fíbo standardní výšku :D

Z víkendu jsme všichni přijeli spokojení a šťastně unavení :) Foto po kliknutí na obrázek.

26. 7. 2015

Že tak trochu podvádíme flaty ve Varech se zrzkama jste si už asi všimli a tak se stalo, že jsme se zúčastnili rekordního srazu irských setrů :) Fíbo tam byl skoro jako boss, jediný černý (což jsme velmi ocenili, protože byl snadno k rozpoznání). Sešlo se 25 irských setrů a jeden flat :D Pesani byli moc hodní, i psí kluci vůbec nezlobili, nevrčeli na sebe a chovali se příkladně :) No, páníčci irských setrů jsou podobní magoři jako páníčci flatů, takže nám alespon trochu vynahrazují stesk po brněnských srazech flatů :) Fotky po kliknutí na obrázek.

Slovensko

Ze Šumavy jsme se vydali rovnou na Kubovo rodné Slovensko a to až do Prešova. Fíbo se seznámil s novým kámošem, bíglem Badym. Po počátečním vrčení se kluci velmi hezky sžili, jezdili spolu i vzadu v autě a jediný konflikt nastal, když chtěl Bady jíst společně s Fíbem z jedné misky :D

Fíbo okusil vodu z Torysy a taky potůček v Oblazech, kam jsme se stavovali na zpáteční cestě do České republiky. Myslím, že Fíbova první návštěva Slovenska byla vydařená a v poklidu můžeme někdy na východ zavítat znovu :)

10. - 13. 7. 2015 Šumava

Na začátku dovolené jsme vyrazili na Šumava, kterou miluji. Hned v pátek po příjezdu jsme se vydali do nedalekého areálu Brčálník, kde jsme shlédli ovečky, kozy a prasátka a navštívili Pohádkovou zemi, která bohužel vůbec nestála za ty peníze a tedy vřele nedoporučuji :D

V sobotu jsme si dali pořádně do těla na trase Čertovo jezero - Špičák - Černé jezero - Bílá strž - Hojsova Stráž. Ráno jsme dojeli vláčkem do Špičáckého sedla, odtud jsme se vydali k Čertovu jezeru, tuto zastávku ocenil hlavně Fíbo, kterému vůbec nevadilo, že voda je úplně ledová. Po výstupu na Špičák jsme se odměnili pívem a výhledem z nové rozhledny. Fíbo zůstal dole, ale zvládl to velmi hezky, kňučel jen asi pět minut :D

O tom, jak Fíba potěšila zastávka u Černého jezera se snad nemusím ani rozsáhle rozepisovat. Cestou zpět na "hotel" jsme shlédli ještě vodopád Bílá strž a s asi 15 km v nohách se šťastně vyvalili do postele :D

V neděli jsem měla v plánu trasu Pancíř - Můstek - Prenet. Nakonec jsme dali jen Pancíř - Můstek, ale úplně nám to stačilo. Po malém odpoledním odpočinku jsme se ještě vydali na nedalekou vyhlídku Liebeshohe :)

Šumava je moje srdcovka, takže mohu vřele doporučit, navíc jsme měli štěstí na ubytování, kde byli pejsci zadarmo, nic luxusního, ale na tři noci to bohatě stačilo :) Počasí vyšlo úžasně, připravené pláštěnky jsme vůbec nevybalili :)

Menší fotodokumentace zde.

4. - 5. 7. 2015 Prodloužený víkend na Křivoklátsku

V Rakovníku nás navštívila kamarádka Janička se svým přítelem Radkem a tak jsme naplánovali pár výletů do okolí. V sobotu jsme se i v tom vedru vydali na rozhlednu Velká Buková, která je nedaleko Křivoklátu. Na rozhlednu jsme vystoupali i s Fíbečkem, který už se skoro vůbec nebojí :D Na zpáteční cestě jsme se zastavili na hradě Křivoklát a shlédli sokolnickou ukázku (žádný pták nepřišel k úhoně, protože jsme s Fíbem radši poodstoupili). Odpoledne v Rakovníku jsme, k velké radosti Fíba i Kuby zakončili koupáním v rybníce Bartoň.

V neděli dopoledne jsme bez Fíboše vyrazili do Koněpruských jeskyní, kam je psům vstup zakázán (není divu, protože Fíbo by tam určitě zahučel do nějaké šachty, kterou by pak po něm mohli pojmenovat :D Janička s Radkem pokračovali na Karlštejn a my jsme se vrátili do Rakovníka a chtěli opět jet k rybníku, ale obří průtrž mračen nám tyto plány překazila, takže po dešti a příjemném ochlazení jsme si udělali jen klasickou prochajdu po Rakovníku :)

Fotodokumentace po kliknutí na obrázek :)

21. 6. 2015

Dnes se k nám donesla velmi smutná zpráva, maminka našich flatíků Ambra od Perlové studánky odešla za duhový most. Je to pro nás veliká ztráta. Soničko drž se, moc na Tebe myslíme :(

21. 6. 2015 Zrzavé Vary

Naše, už staré známé zrzky, nás v Karlových Varech opět vzali na procházku lesem až na Goethovu rozhlednu. Výlet to byl parádní, Fíbo si s holkama zablbnul a děkujeme Marcele Klingorové za mnoho krásných fotek, které najdete zde. Naše fotky po kliknutí na obrázek :)

květen 2015

Na začátku května se naše flatí rodinka rozrostla o dalšího flatího člena. Kilijánovic rodinka s Kladna si vzala ke Garymu ještě flatí fenečku Lily. Myslím, že Markét má s oběma velké plány, tak přejeme, ať všechno vyjde, jak má a moc se těšíme, až se s novou ségrou seznámíme :-*

13. 5. 2015 Narozeniny!!!

Fíbo oslavil své již 4. narozeniny! Je to děs, jak rychle to utíká. Přejeme všem sourozencům a jejich páníčkům jen to nejlepší do společného života, mnoho úspěchů a pevné zdraví!!! :-*

Jako obvykle měl Fíbo narozeninový dort, nečekaně se po dlouhém focení nepustil hned do mlsínek, ale musel ožužlat a okousat všechny hračky a pak teprve objevil kouzlo dortu :) (více fotek po kliknutí na obrázek)

8.5.2015 Krnov

Květnový prodloužený víkend jsme strávili v rodné vísce. Prošli jsme se kolem řeky s Martínkou a potkali kamarádku s fenečkou Jessie, která je taková zmenšenina naší brněnské Jessinky :)

Druhý den jsme vyrazili s Olinkou a Eliškou tradičně na Cvilín, zase jsme zmohli, ale naštěstí nejsme z cukru, tak jsme se nerozpustili :)

26. 4. 2015

Se setří kámoškou a jejími bezva páníčky Zuzkou a Tomášem jsme podnikli výlet na Prameny (opět krásné okolí Karlových Varů). Po výšlapu kopce nás chytl velký slejvák, což si Fíbo náležitě užil a my ostatní jsme se schovali pod pláštěnky :) Cestou jsme obhlídli Dominovu skalku a ochutnali místní pramen :)

29. 3. 2015 a 3. 5. 2015 Sraz se zrzkama :)

V Karlových Varech máme známé s fenečkou irského setra Izzie, kteří nás několikrát vzali na sraz irských setrů :) Moc rádi tam chodíme, protože Fíbo se bezvadně vyběhá se zrzkama a já si připadám jako doma u flatařů - kolují stejné historky, podobné zážitky a páníčci setrů jsou stejně krásně švihlí magoři jako páničci flatů......no společná genetika se nezapře :D (více fotek po kliknutí na obrázek)

14. 3. 2015 BRNOOOO!!!

Na rakovnicku zavládly jarní prázdniny a tak jsme se slavnostně vydali do Brna a tradiční flatí srázek nemohl chybět. Účast byla veliká a mimořádná, samozřejmě nesměla chybět Soňa s Abbey a Viky, Janča s Karduškou, manželé Karasovi (chichi) s Artuškem, Markét s Charliem a obří radost jsme měli z Garetha, který s celou rodinkou přicestoval až z Kladna :) K flatům přibyl také kříženec Tobišek s mojí kamarádkou Klárou :)

Sraz jsme měli u přehrady, odkud jsme vyrazili vstříc malebné přírodě Bystrce a došli jsme až k Ríšově studánce. Cestou jsme my, páníčci, pohovořili o všem možném i nemožném a flati mezitím vymetli kdejakou kaluž a bahnitou louži :D

Setkání bylo moc fajn a úžo bájo a už se nemůžeme dočkat dalšího :)

Pár fotek od Páji po kliknutí na obrázek :)

21. 2. 2015

Jsme opět vyrazili na výlet po rozhlednách v okolí Karlových Varů a dorazili jsme na rozhlednu u Aše :) Nahoru jsme tentokrát nešplhali, protože, rozhledna byla zavřená. Výlet ve sněhu to byl ale pěkný a jak se kluci vyřádili jsem zachytila na pár fotkách (po kliknutí na obrázek).

7. 2. 2015

Z Karlových Varů jsme se vydali na výlet do Bečova nad Teplou, prošli jsme se k hradu, zkoukli Masopustní průvod a zamířili na rozhlednu v Krásnu :) Fíbeček se proběhl po lese, vyšplhal na rozhlednu a jeli jsme příjemně unavení zase domů :)